isidorsson

Robert och Josefins blogg

Första nätterna med gänget!

Publicerad 2008-09-18 16:23:32 i Scrapbooking,

Nu har vi så smått börjat landa. Först natten hemma fungerade smidigt. De trötta föräldrarna fick sova fyra immar!! Lyxigt! Lillskrutt åt nöjt och somnade gott. Mormor och morfar kom på besök med lunch och fina presenter både från sig och från Norge! Man tackar! Även present kom med post ända från skåne! Det blev en trevlig förmiddag med god mat och fika och mycket fotojobb!. dessutom fungerar nu elementen i huset! Det var Kallt kallt när vi kom hem. På eftermiddagen tog vi den första barnvagnspromenaden runt kvarteret! Härlig känsla!

Natt numer två trodde de trötta smbarnsföräldrarna skulle bli lika smidig men nej då. Istället blev vi vakna i över fyra timmar av en nästan otröstlig skrutta. Åt gjorde hon som en häst men sedan blev det liv i luckan. Men framåt småtimmarna blev hon äntligen nöjd och trött och somnade gott och förmiddagen har gått i ett nafs! Jag hann till och med åka till stan och laga mina glasögon, handla mat och ett nytt set kläder till lillskruttan. Oj vad det kändes stressigt att inte ha henne med men pappa var ju hemma så sjlvklart behövde jag inte oroat mig! Nu väntar vi på bvc-sköterskans besök! Ska bli spännande!

Vi höres!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Isidorsson

Josefin och Robert

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela