isidorsson

Robert och Josefins blogg

Längesedan sist

Publicerad 2008-11-29 20:09:10 i Bebis,

Nu har vi ju inte skrivit på evigheter! Skäms på oss. Vi har både varit i Småland, hemsjö och Linköping. Nåväl. Livet flyter på. Nora växer (inte riktigt som de vill på bvc) och har äntligen sluppit sina hormonprickar. Ett tag såg hon ut som en prickigkorv. Nu är hon sådär bebisfin igen!

Jag och Nora var förra helgen i Linköping och hälsade på vänner sedan studietiden! Jättekul att träffa vännerna och deras barn! En av tjejerna var nyförlovad så alltid händer det nåt med dem! Resan på tre timmar gick jättebra vilket var riktigt skönt!

I torsdags sydde jag en overall till Nora. Här är den! Stolt mamma! Jag har vikt upp ärmar och ben för den är lite stor. Den är sydd i fleece och har ett mjukt jerseytyg som foder Visst är den fin?!

Redan första advent! Det går så otroligt fort! Igår städade jag vardagsrum, hall och badrum innan Robert kommit hem! Kul att kunna glädja med ett värmeljus i hallen! Och idag har vi varit på stan ihop hela familjen vilket inte händer så ofta. Massor med folk var det och några julklappar är inhandlade! Nu på kvällen har adventsljusstakar och stjärna kommit upp. Så mysigt!

Hoppas att allt är bra med våra läsare! Kramar! 

Kommentarer

Postat av: Josefin

Publicerad 2008-11-29 20:19:10

ha en trevlig kväll :)

Postat av: Maja

Publicerad 2008-11-29 20:29:38

Hejsan. Hoppas at du har haft en hittills bra kväll :)



Kika gärna in på min blogg, och kommentarer och åsikter är alltid roligt.



Ha det bra /Maja

Postat av: Ulrika

Publicerad 2008-11-29 20:48:40

Så mysigt ni har det! Härligt! Hihi jo visst ser de lite roliga ut med alla prickarna! Jag hade missat den upplysningen, men som tur var träffade jag en prickig bebis på BVC veckan innan Nea blev prickig. Hade väl blivit fundersam annars...

Postat av: Anonym

Publicerad 2008-11-30 08:44:55

Hallo.

Flott dress du har sydd, Josefin.

God adventtid til dere alle tre,

ønskes av Elisabeth

Postat av: Faster Vivi

Publicerad 2008-12-11 15:24:09

Hej! Hela lilla familjen. Hon är för gullig lilla Nora. Att hon har en så duktig mamma - overallen var ju jättefin.

Ha det bra tills vi ses.

Kramar i massor faster Vivi

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Isidorsson

Josefin och Robert

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela