isidorsson

Robert och Josefins blogg

Snart är det jul!

Publicerad 2008-12-22 09:54:36 i Allmänt,

Hej!

Nu var det längesedan vi skrev. inte har ni fåt julkort alla heller... Men vi tänkte att det är dags att lägga in nya bilder på underverket idag!

Postade ju sist att jag sytt en overall till Nora. Började på en mössa också men den behöver nog sys in lite...
En lite förvånad dotter med kossan i högsta hugg. Som sagt den blev lite stor... Väldigt roligt om ni frågar mig! Kossan får vi berätta om också. Den fick hon av faster och farbror i Vaggeryd och den är det roligaste som finns. Pappa envisas med att kalla den anka men de har väl inte öron och horn??

SÅ har vi då städat klart och julpyntat. Granen är på plats och julstämningen börjar infinna sig. Vi ägnade senare delen av gårdagskvällen åt att spela Alfapet (scrabble) och Robert vann. (han vill gärna att jag skriver om det!) Ganska trevligt att inte bara titta på tv! Så var det till slut sängdags.Men igår kväll låg ett litet paket under granen...

Det lilla paketet gillade att ligga under granen...


Hon sprattlar på som vanligt! En väldigt snäll och glad dotter har vi minsann! Nu på morgonen tar vi det lugnt, tittar på granen och äter lugn frukost. Robert njuter av att vara ledig!. Sedan blir det promenad till stan för de sista klapparna och för att få lite luft! Skönt. I eftermiddag ska jag ta itu med strömmingsinläggningar och julskinkan! Och inte att förglömma, julgodiset!

Hoppas att ni allihop har en liten stund över att bara sitta och njuta mitt i julstöket! Det behöver vi alla! Vi önskar er en riktigt God Jul!

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2009-01-03 11:03:04

Sjekk, for en søt liten julenisse under treet!



Forsinket juleklem fra Larvik

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Isidorsson

Josefin och Robert

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela